Bigep Projesi

Bigep Projesi

01.03.2024 33

2023-2024 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAŞARIYI İZLEME VE GELİŞTİRME PROJESİ (BİGEP)

İYİ UYGULAMA ÖRNEKLERİ BAŞVURU FORMU

Başvuru Bilgileri

İlçe

 

SURUÇ

Okul/ Kurum

YUKARI KARINCALI İLK/ORTAOKULU

Okul Müdürü

Adı Soyadı

BARIŞ ELBİR

Telefon

05436426321

E-posta

 

İyi Uygulamayı Geliştiren Öğretmen

Adı Soyadı 

 

SEVDE GÜLEÇ

Okul/ Kurum

YUKARI KARINCALI ORTAOKULU

Branş

MATEMATİK

Telefon

05369648713

E-posta

 

Uygulamayı Geliştiren Diğer Öğretmenler

Sıra 

Adı Soyadı 

Okul

Branş

Telefon

1

SADULLAH ÖZKAN

YUKARI KARINCALI ORTAOKULU

BEDEN EĞİTİMİ

05374829905

2

GAMZE BİLGİ

YUKARI KARINCALI ORTAOKULU

İNGİLİZCE

05464463241

3

FEYZA ÇELİKKIRAN

YUKARI KARINCALI

DİKAB

05392094350


 Uygulama Bilgileri

A. İyi Uygulamanın Adı

Öğrenci Başarısı İçin Veli Desteğini Artıralım Projesi

 

B. İyi Uygulamanın Kategorisi

 

  • Akademik Alanda Uygulanan Çalışmalar,
  • Proje Çalışmaları,
  • ·         Yenilikçi Eğitim – Öğretim Ortamları ve Tasarım Beceri Atölyeleri Alanındaki Çalışmalar

Akademik Alanda Uygulanan Çalışmalar

 

C. İyi Uygulamanın Amacı (En fazla 500 kelime ile açıklayız)

Öğrenci başarısını artırmak için okul-aile işbirliğinin artırılması ve velilerin de eğitim-öğretim sürecine etkin katılımlarının sağlanması

D. İyi Uygulamanın Hedef Kitlesi(En fazla 500 kelime ile açıklayız)

(Öğrenciler, Öğretmenler, Veliler, Okul Yönetimi)

Öğrenci-Öğretmen-Veli

E. İyi Uygulamanın Paydaşları

Öğretmen,öğrenci ve veliler

F. İyi Uygulamanın Süresi (Ay olarak ifade ediniz)

7 ay

G. Uygulamanın Özeti ( En fazla 1000 kelime ile açıklayınız)

Yapılan veli toplantısı sonunda velilere öğrencilerini tanıyıp tanımadıkları ve ne kadar tanıdıklarının tespit edilmesi için öğrenci tanıma formu dağıtılır.Evde bu formları velilerin kendilerinin doldurması ve öğrenci ile ertesi gün öğretmenlerine teslim edilmesi için okula göndermeleri istenir.Gelen formlar doğrultusunda velilerin öğrencilerini ne kadar tanıdıkları ve takip ettikleri tespit edilir ve ihtiyaç doğrultusunda tekrardan veli toplantısı düzenlenerek elde edilen veriler tartışılır. İkinci bir form olan öğrenci ders çalışma ve günlük kitap okuma görevlerinin takibi için velilere form dağıtılır ve bu formları haftalık olarak doldurup okul idaresiyle paylaşmaları istenir. Böylece eğitim-öğretim sürecine velilerin de etkin katılımları sağlanmış olur.

 

H. İyi Uygulamanın Sonunda Elde Edilen Çıktılar ve Sonuçları (En fazla 500 kelime ile açıklayınız)

 

Öğrencinin sadece okulda değil evde de velisi tarafında kontrol edildiği ve denetlendiğinin farkına varması öğrencinin sorumluluklarını yerine getirme bilincini artırmnaktadır.

İ. Diğer (Eklemek istediğiniz afiş, fotoğraf, link vb. görselleri bu kısma ekleyiniz)

 

LİNK EKLEMESİ BU ALANA YAPILABİLİR FAKAT İYİ UYGULAMAYA AİT AFİŞ FOTOĞRAF VB. GÖRSELLERİN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜKLERİNE DİJİTAL ORTAMDA TESLİM EDİLMESİ GEREKMEKTEDİR.  BU ALANA YÜKLEME YAPILMAYACAKTIR.